Thursday, April 05, 2007

Gergedan trekking


Goril trekking, sempanze trekking, o trekking, bu trekking derken bir gergedan trekking kalmisti yapmadigim, onu da yaptim rahatladim. Trekking yapmak icin oglenin deli sicagina denk gelmemiz ne iyi olmus. Gergedanlar sicaktan daralmis, golgelere saklanmis, dinleniyor. Orda mi burda mi derken rancerler birden calilara sapmamizi istediler, saptik. Sonra arabadan inmemizi istediler, indik. Kirmizi baslikli kiz safligi ile ilerlerken birdenbire gergedanlari burnumuzun dibinde gorunce azcik -yalan, coookkkk!!!- korktuk. Rancerler bu sicakta hic bir sey yapacak halleri olmadigi konusunda bizi ikna etti. Ikna olduk ama birdenbire bi tanesi ayaga kalkinca, rancer onumuze gecip otur diye seslendi hayvana. Ama gergedan da geri oturdu. Denk mi geldi, yoksa bu gergedanlar benim kopeklerimden daha mi iyi anliyorlar Otur`u, Kalk`i??? Sasirdik kaldik...

5 comments:

Serra yiLmaz said...

Merhaba..
Uzun zamandir ara ara yaziLarini okuyup, resimLerine hayranLikLa bakiorum. Cok keyif aLiorum annathtikLarindan.. merak ediorum, bi kuruLu$ ya da dernek vaSitasiyLa mi oraLardasin?
SevgiLer..

~Serra

umama said...

meltem selam;
Uzun zamandir yazayim diyorum ama bir turlu yazma firsati bulamadim. ne guzel bir karar vermissin. bu arada izledigin filmi sanirim biliyorum, ama okudugun kitap neydi? ben de gideyim diyorum, belki faydasi olur bana da. cocuklarin ve hayvanlarin fotograflari super.
cok kisisel olmazsa, ne hissediyorusn kendinle ilgili , kararinla ilgili? merak ediyorum. yeniden yazacagim. hatta eger ayarlayabilirsem gelecegim, baglantiya gecerim. selam

precious said...

bence otur komutunu verirkenki ses komutu cok onemli. adam muhtemelen bana bakip otur dese ben de otururum. gergedam bile oturduguna gore...

Anonymous said...

Sevgili meltem, bugün Pazar Hürriyette seninle yapılmış röportajı okudum ve İstanbul'dan tası tarağı toplayıp kaçmak istedim, iyi ki 11 dk düşünmemişsin tebrik ediyorum. Bu arada resimde gözlerinin içi gülüyor, Uganda sana yakışıyor, Hoşkal Alev Pekuysal

newyorker said...

ya ne diyeyim kimi kaplan trrbiyecisi olur kimide gergedan:))