Tuesday, April 17, 2007

Eksi sozlukten Jurnalci!


Bugun de baska bir yigenimden haber geldi... (Ben de yigen cok! Akin, Yigit, Ozgur, Can, Muge, Cemal, Inci, Dora, Aral, Ada...) Yigit bu sefer yazan. Dedi ki Eksi sozluge meltem yasar yaz da bi bak bakalim ne diyor??? Baktim... Bir de ne goreyim:


`hayatının 13 yılını türkiyenin önde gelen firmalarında çalışmakla geçirmiş, bir bayram tatilinin ardından hayatının en gerçek kararını vererek uganda'ya yerleşmiş takdire şayan, tatlı insan..

kendisini sadece bu kararından dolayı tanımış olmak ve blogundan yaşadıklarını anlattığı yazılarını okumak bile yoğun iş stresi ve sıkıntısı altında ilaç etkisi yapıyor... tabi insanın aklını da çelmiyor değil. ama dur dedirtiyor daha vakit var..

http://www.pigmelerledans.blogspot.com
(jurnalci, 12.12.2006)`


Cok tesekkur ederim Jurnalci... Taa ne zaman beni jurnallemissin de o ilahi bir bilgi kaynaginda haberim olmamis :-)

Cok mutlu ettin beni...


Haaa, bir keresinde aylar once muzungu -yerli dilde beyaz adam- diye bir entry var mi diye bakmistim, o zaman da gecen yil Milliyette cikan yazim ve fotograflarim linkli cikiyordu entry`ye... O da yazarlardan Efe`nin isiydi...


not: 2003 yiliydi galiba, ben de o zaman eksi sozluk yazariydim kisa bir sureligine...


Eski sozluk yazarlarina selam olsun burdan... En cok da Jurnalciye!

2 comments:

gezicini said...

Meltemcim,
seni blog aracılıgı ile bile olsa görmekten mutluyum canım arkadasım. bu pazar günü Hürriyeti açınca tam karşıma çıktın. biran seninle ODTU ve sonra Bodrum günlerimiz, iskelede yatıp denizi ve ayı seyretmemiz düştü aklıma.
kendine iyi bak her zaman :-)
sevgilerimle
gorki

TugCe said...

Ilk gelisim sitene. Bayildim..Ve sadece saygiyla onunde egilmek istedigimi soylemek istedim. :)