Monday, April 16, 2007

Canim yigenim, kurtlandigim yok burda, merak etme!




Dun Hurriyette cikan yazim uzerine yigenim Akin email gondermis. Demis ki:


Halacim ben Akin,
24 Haziran 2007'de dugunum var.
Ankara'da Sihhiye'de ..... arkasinda ......... bir tesis var.
yillik izninin tarihini bilemiyorum ama tarihleri uyuyorsa ve gelebilirsen cok mutlu olurum.
bu arada su mango sinegi larvasi gibi seyleri gazetede okudukca valla sinirlerim bi tuhaf oluyor ya.
benim halam sinekler yuva yapsin diye mi gitti oralara ya,
ne olur kendine dikkat et.
opuyorum halacim.`




Canim yigenim,


Burda sirtimda larvalarla, larvalara surdugum ojelerle dolasmiyorum. Bu sineklerin yumurta biraktigi calilara camasir serilirse, yumurtalar once kiyafete, temas ettigi yerden vucuda giriyor. Ama iyice utulenirse hersey, onlar da kalmiyor. Bi kez oldu bana, bi daha da camasirlari agacin, cimenin, cali cirpinin uzerine sermek yasaklandi. Zaten hic bir kiyafeti, carsafi, havluyu iyice utulenmeden kullanmiyorum. Yani uzun lafin kisasi ne larvam, ne de ojem var sirtimda. Sen merak etme. Dogru, soyluyorsun, bu genc(!) yasta vucudumu kurtlar kaplasin diye gelmedim buralara :-) Cicek acmaya geldim...


8 comments:

Anonymous said...

merhaba abla
abla diyorum kızma çünkü sen beden tam 9 yıl önce mezun olmuşsun ALA dan dün gazatede haberini görünce çok mutlu oldum. ve bgn tüm ALA 97 lere mail attım bu haber için açıp bakmaları için. Yşadığınız yerin güzellikleri ve zorlukları hem zor hemde huzur veriyor.
ben 2 yıl çölde kaldım ama sizin bulunduğunuz yerde kalmayı tercih ederdim.
Gazeteyi açıpta böyle haberler okumak çok güzel. Bir dahaki sefere gölünüzden geçen bir yerde olmanız dileğiyle.
saygılarımla
Erbil GÜLLÜ
İnşaat Yük. MÜh.
Adana anadolu Lisesi 97 mezunu.

funda said...

merhaba Meltem
Antalya Kemerden sevgilerimi yolluyorum.Dün gazetede çıkan röportajınız beni inanılmaz etkiledi.Cesaretinizden dolayı sizi kutluyorum.Bundan böyle blogunuzun sıkı takipçisi olacağım.Sizi İstanbuldaki telaş yormuş inanın 19 senedir güneyde yaşıyorum.Kemer bir turizm ilçesi olmasına rağmen benide aynı büyük şehir hayatı gibi yordu.Aslen İstanbulluyum.Bir Afrikalının size dediği gibi saati değil vakti en güzel şekilde kullanmak lazım.Bakarsınız bizlerinde yolu birgin dünyanın farklı bir yerine düşer.sevgilerle.bloguma beklerim.sıkıldığınız zaman lütfen yazın.

ramze said...

Bahar, alıp başını gitmelerin mevsimidir. Sebepsiz yere bazen... Önünü ardını hesaplamadan... Hesapsız, kitapsız çekip gitmelerin mevsimidir bahar...

Bir bakarsınız kekik kokulu bir nisan sabahı koparıp alıverir sizi hayattan... Çiçek açmış bir kiraz ağacının hayaliyle yollara düşersiniz.

Demir alır gönlünüzün limanındaki gemiler... Açılır gidersiniz...

Aradığınız belki yüzülmemiş denizlerdir, belki keşfedilmemiş sevdalar, belki hiç yazılmamış satırlar...

Yüzmenin, sevmenin, yazmanın heyecanıyla coşarsınız.

Dünyaya sırtınızı dönüp yürürken, o yaşanmamışlıkların izini sürersiniz kuytularda... Ve çoğu zaman kendinizle karşılaşırsınız umulmadık bir köşebaşında...

Elele tutuşur yürürsünüz içindeki çocukla...

O'nu büyütmekten korkarak...


................................... Pazar günü yayınlanan röportajınıza istinaden sitenize girip bakmak ve hemde cesaretinizden dolayı kutlamak istedim..
Mumbai'deki bir organizasyonla bende en az sizin kadar yakın olacaktım Böyle yardıma muhtaç insanlara ve sokak çocuklarına
:Lakin gidemedim..Açıkcası kıskandım sizi..

plankton said...

sineklerin gozleri disaridan goruluyor demissiniz, roportajdaç korkmadiniz mi?

Anonymous said...

Selam Meltem!

Geliyorum yanına büyük olasılıkla en yakın zamandaki olası tepe atmamla.. haberin olsun dedim. Öyküü

Anonymous said...

Arkadasim,

Pazar gunumu aydinlattin. Yuzunu ne zamandir gormuyordum iyi geldi. Yazisalim guzelleselim. (Not: adresi yayinlama :P )

Cartman (Nam-i diger Enis Bulca :)

enis_bulca@yahoo.com

MINE said...

Merhaba ,
dünya üstünde o kadar çok tutulacak el var ki...Yalnızca,bu hayattaki rolümüzün ne olduğunu fark etmeliyiz önce ve evet, harekete geçmek için bazen fazla düşünmemek gerek.
Verdiğiniz bu cesur karar ve attığınız bu cesur adım için sizi kutluyorum;ne kadar sürerse sürsün,hep keyif alın ve bu keyifli anları bizlerle paylaşın.
Sevgiler,
Mine

figen said...

merhabalar bende gazetedeki yazınızdan tanıdım sizi ve de cesaretinize hayran kaldım şahsen ben yapamazdım olsa olsa sadece güneye yerleşirim ankaradan kaçacak olursam. afrika müthiş bir yer ama korkarım .o larvalarla ilgili bir mail gelmişti banada her tür aldığınız kıyafeti yıkamadan giymeyin vücudunuza larvalar girer diye meğer bunlarmış ha.bundan sonra takibimdesiniz.sevgiler.