Friday, April 20, 2007

`Bizim sineklerimiz insanın vücuduna girip yerleşmeyecek kadar asildirler..`


Hurriyet`te tek bir yorum var gecen Pazarki yaziyla ilgili: http://www.haber10.com/haber/68279/

kimse darilmasin, bence simdiye kadar dogrudan ve dolayli gelen en cesur ve samimi yorum...
Ilk kez birisi `Ne gidiyorsun gavur ellere? Otur oturdugun yerde` dedi.
Buyrunuz...

`bacım macera arıyosan doğuanadolu'ya yada güneydoğuya gitseydin niye gittin uganda'ya boşuna?! bak açlık,yoksulluk,terör,zorlu doğa koşulları ne ararsan var..hutu ve tutsi benzeri örgütlerimiz aşiretlerimiz bile var...hem kendi memleketin oldugu için yabancılık çekmezdin..ayrıca bizim sineklerimiz insanın vücuduna girip yerleşmeyecek kadar asildirler..

habere konu olan bacımız tüm maddi sıkıntılarını aşmış,en iyi okullarda okumuş,kariyer yapmış,en iyi yemekleri yiyip en iyi içkileri içmiş fakat içindeki boşlugu dolduramamış...bu boşlugu maneviyatla dolduracagına vurmuş kendisini uganda yollarına..

bu ve bunun gibi sayısız insanımız var memleketimizde..inancı elinden alınmış,manevi duygulardan yoksun,örf-adet bilmeyen bu insanlarımızın durumu çok üzüyo bizleri..allah ıslah etsin vede hidayet nasip etsin..`

Amin!


7 comments:

Ben said...

Ha ağzına sağlık demişiz bizde....

Cano said...

demis demis de atlamis bazi gercekleri !
yoksulluk, aclik, teror doguda mi varmis sadece, Istanbul`un gobeginde asil has olani ! Insani yoran, yollara dusuren de o duzen bozuklugu degil mi?
Hem bu ne ofkeli yorum boyle.
Benzer yorumlar oyle ya da boyle yurtdisina gidenlere yapilir. Isin ilginci boyle konusurlar ama firsati buldu mu da arkalarina bakmadan giderler. Ofkeleri yapamadiklarindan...

limonagaci said...

merhaba,
şans eseri geldiğim blogunuza hayran kaldım, sizede :)

funda said...

Arkadaşım merhaba sen yüreğinin istediği yerdesin keyfini çıkar.Kalbim seninle.Cesaretinden dolayı kutluyorum.Eski yazılarını içime sindire sindire okuyorum.çok keyifli.inan arkadaşlarıma senden ve blogundan bahsediyorum sürekli.öptüm sevgiler.funda
www.cappello.blogcu.com

Devrim said...

Peki o zaman Avrupa´da cirit atan tüccarlarimiz ne yapiyor? Neden o paralarla Türkiye´de yatirim yapmiyor da yine yabanci bankalara yatiriyor. Afrika´ya gidince mi is degisiyor? Bu yorumlari sayfaniza aldiginiza degmez, ben bile ne diye cevap yaziyorsam o yorumlara...
Siz bildiginizi yapmaya devam edin ;)..
Ne ilksiniz ne de son olacaksiniz. Sadece su an ender olanlardansiz. O yüzden gözlerine batiyor.
Sevgilerimle,

... said...

merhaba devrim, cok guldugumden koydum bu yaziyi buraya. istanbulda degil de burda calismayi tercih etmem, 10 degil de 1 kazanmayi tercih etmem turkiyenin guneydogusu ile o kadar ilgisiz ki nasil baglamis anlayamadim bile. Ama insanimizin dusunce sinirlari karstan ardahana kadar olabiliyor. O sinirlari ciktin mi bi kafir demedikleri kaliyor ki bu yaziyi yazan kisi bana kafir dememis ama tanimini yapmis benim sahsimda.
Yok yok... Cok guldugumden koydum, alinip darilip kafayi taktigimdan degil.
Selamlar olsun,
Meltem

Anonymous said...

Allah allah isteyen istediği yere gider, çok istiyorsa doğuya da kendisi gider..

Hay allahım herkesin yaptığını yapmayınca insanın içinde boşluk mu oluyor acep.. O allah ıslah etsin demiş, ben de ona allah aklı olmayanlara da akıl ihsan eylesin diyorum..
Size de yüreğinize sağlık demek istiyorum..
Sevgiyle, barışla kalın..