Thursday, March 29, 2007

Bir fotograf bin kelimeye bedelmis....


2 comments:

ecinli said...

Sevgili Meltem Yasar.
Sana Istanbuldan yaziyorum.
ODTU 78 kimya mezunu ve Ist.ODTU Mezunları dernegimizin YK uyesiyim. Eminim sayisiz gencin hayalini gerceklestirdigin ve sitende bunlari bizimle paylastigin kendinle gurur duymalisin. Bu sabah Hurriyet gazetesinde seni tanidim.
Dernegimizin Baraka adinda bir dergisi, sayisiz faaliyetleri arasinda birde Fotograf calisma grubu var. Hangisinde olursa olsun bu sahane anilarini ve fotograflarini tum ODTU dernek uyeleri ile paylasmani cok isterim.

Gonlunce yasamana yurekten desteklerimle,
Nuray Uzunoren

ecinli said...

Sevgili Meltem
Istanbuldan yaziyorum. Ist. ODTU Mezunlari Dernegimizin YK uyesiyim.Bu sabah seninle Hurriyet Gazetesinde tanistim. Sahane fotograflarini ve yasam oykunu tum uyelerimize Baraka dergimizde sunmayi gercekten cok isterim.
Gonlunce yasadigin her anı yurekten destekliyorum,
Sevgilerimle,
Nuray Uzunoren
Chem' 78