Friday, February 02, 2007

Yoga yaptik zebralar bizi seyrederken :-)

Safariye gittik diye hep aslan cita pesinde koscak degiliz ya... Sabahin korunde kalkilip safariye cikiliyor, oglene gelip hafif bi seyler yiyoruz, cunku kahvalti acaip zengin. E sonra Kidepo cayir cayir yandigi icin havanin serinlemesini bekliyoruz. British High Commission`da calisan Richard -bordo tshirtlu- megersem yoga egitmeniymis. Toplandik serin golgelik bir yerde, asladik yogamizi yapmaya. Bir ara Richard arkadaslar arkaniza bir bakin dedi. Bir baktik zebralar toplasmis bizi seyrediyor...
Bence daha once yoga yapan insan hic gormemislerdi, kismet o guneymis...

Sonra ekibin daha rekabetci ve atilgan grubu voleybol oynamak istedi dogal park gorevlileri ile. Dogalpark gorevlileri bizikileri yerle bir edince, iki takimi karistirmayi onerdim ki hani izlemenin zevki olsun. Park gorevlilerinin iki cocugunu da yanima almis izlerken, birden bir fil sahaya dogru kosmaya basladi. Ay o ne, ne oldu demeye kalmadan takimlar dagildi, ben iki cocugu kolumun altina alip kactim gittim. Sonra fil homurdana homurdana sahadan gecip yoluna devam etti gitti. Sadece ordan gecmek istemis. Takim gulmekten yerlerde, tekrar toparlandilar ve voleybola devam ettiler.

Iki yil once Istanbul`da calisirken hic aklima gelir miydi ben hayatimda ilk kez yoga yapcam, zebralar da hayatlarinda ilk kez yoga izliycekler bir gun Afrika`nin gobeginde bir yerde... Ya da arkadaslarim voleybol oynarken fil kovaliycak hepimizi diye... Surreal!

1 comment:

B5 said...

Fotomontaj gibi tüm fotograflar. Manzaralar ne kadar yabanci bize...