Friday, February 02, 2007

Yeniyila kumsalda girilir mi yaaa!!!

Deli bir Italyan arkadasim var: Antonella -yandaki agzi cicekli deli-. Yeniyilda Kampala`da kimse kalmadi. Ben de Kampala`da kaldim. Ama Anotonella yeniyila daha once 3 yil yasadigi Tanzanya`da Zanzibar`da gircek. Gel de gel! diye tutturdu. Yaw nasil geleyim, calisiyorum. 29unda hele kesin ofiste olmam gerek, tum personelin maaslarini benim hallediyorum vs vs. Zaten Tanzanya konsolosluguna gittim, 2 haftada vize cikar dediler. Yani vizenin ciktigi tarihte ben coktan 2007ye girmis olacagim. Bu arada bir sms geldi Antonella`dan: Gidis 30 Aralik, donus 3 Ocak biletimi ayirtmis bile. E icim ciz etti. Sen misin bileti ayirtan!!! Azim!!!!

Tanzanya konsoloslugunda yapmadigim sevimlilik kalmadi. Daha once Tanzanya`ya safariye gittigimden eski vizemi gosteriyorum, binbir turlu taklalar atiyorum vs vs. Biletimin satin alma suresine 1 gun kala konsolosluktan aradilar, vizeniz cikti diye....Havalara ucuyorum!!!!

Haa kucuk bir detay var, henuz isyerinden izin almadim. Patron Izlanda`da. Bir email attim boyle boyle diye. Yanit geldi, `Git ama uyarmadi deme. Orasi cok romantik bir yerdir ;-) ` diye.


Gittim, ama nasil gittim. Canini sevdigimin Kenya airways`in ucagi gelmedi... Nairobi-Zanzibar baglantili ucagim gelmedi. Baska bir yoldan gonderdiler beni. Kampala- Mwanzi- Kilimanjaro- Zanzibar!!!!

Gider gitmez bembeyaz kumsallara attik kendimizi... Burasi dupeduz cennet yahuu!!!!
Yine bir gidip de kalma histerisi ile basbasayim!!!!
Aksamlari balikcilarin gelmesini beklioruz, 3 kurusa 5 balik alip deniz kenarindaki bir restorantta pisirtiyoruz. Catlayana kadar balik, istakoz, ahtapot yiyoruz....
Yeni yila nasil girersek oyle gectiginden eminiz degil mi?????

1 comment:

mrl's page said...

merhaba,
o kadar özendirici görünüyorki şu fotoğraflar...
sanki farklı bir dünya...
görmediğim kadar sıcak..
hele denizin rengi..
diycek çok şey var ve hiç bişey yok !! bazen oradaki hayat bana daha gerçek görünüyor herşeyden..
sevgiler
mrl