Friday, February 16, 2007

Safkan Ugandan Kopeklerim



Justine! Benim basima butun bu isleri Justine acti...Kopegi 7 tane yavrulamis. Gelip goreyim diyorum, iyi de arkadasimdir kendisi. yok diyor, gelme daha... Yaw niye gelmiyormusum? Gelme de gelme diye tutturdu. Ama bir dusunce de aldi cocukcagizi naapcam ben simdi 7 tane yavruyu diye. Sonra bir gun `gel de gor yavrulari` dedi. Hadi bakalim dedim, gittik gormeye. 7 tane birbirinden sevimli yavru... Gozgoze geldigimiz an anladim basima bi isler gelecegini. O yavru kopek bakisini hepimiz biliriz. Al beni, al beni der hani... Aldim ikisini.
Jsutine sonradan itiraf etti, yavrularin gozlerinin acilmasini bekliyormus, bana o bakislari ile baksinlar da ben de dayanamayip alayim diye...
Veteriner buldum bir tane Kampala Veteriner Fakultesindeki en iyi veterinerlerden. Daha once hep kedim oldu, yavru kopekten de hic anlamam. Nedir cinsiyetleri dedim daha el kadarlarken. Erkek bunlar dedi. Aradan aylar gecti, kopeklerimde erkek olduklarina dair hic bir gelisme olmadi. Megersem disiymis benim oglum oglum diye sevip erkek kopek isimi koydugum yavrular... E tabii ki biraktim o veterineri.
Isimleri Lokum ve Sutlac koymak istiyorum ama benden baska kimse soyleyemiyor :( Ne olsun isimleri? Onerisi olan?
Bu arada dun Justine geldi bana bi bakayim yavrular ne kadar buyumusler diye. Oynadilar biraz. Sonra dedi ki `Bize gelsene` dedi. Isim var gelemem dedim. Cok guzel yemek yapcam dedi, iki cocuguna ve esine ziyafet. Gelemem sagol dedim. Sonradan ortaya cikti hinzir plani: Siyam kedisi 3 tane yavrulamis da gozleri acilmis bile. Yine bir gozgoze getirme operasyonu! Gitmem, hayatta gitmem. Hem benim kedim Istanbul`da onu buraya getirecegim gunu bekliyordur. Guzeller guzeli Yastik`im! -kedimin adi Yastik, yanlis anlasilma olmasin-

2 comments:

GaGa said...

Milk ve Silk?

Berceste said...

Gerçekten de al beni, sev beni bakışları bunlar ve çooook şekerler. Ak ve Pak'a ne dersin? Pek ak pak duruyorlar fotoğrafta :)