Friday, February 23, 2007

Her sey birdenbire oldu...


Her şey birdenbire oldu…
Orhan Veli`nin dedigi gibi…
Mujde birdenbire…
Cennete gideceklerin listesi birdenbire bir artti…


-----------------------------------------------------------
From: Müjde
Sent: 22 February 2007 15:05
To: pigmelerle.dans@gmail.com

Selam meltem,
Ben mujde xxxxx. Gecen haftalarda blog’una mesaj birakmistim.
Tamamen tesadufen gezinirken ulastim yazilarina. Cok sevdim – cok yakin hissettim – cok duygulandim.
Turkiye’de sokak cocuklari dernegi icin elimden geleni yapmaya cabaliyorum.
Senin icin – sizler icin ne / neler yapabilirim?
Sevgiler

From: Meltem Yasar
Sent: Thursday, February 22, 2007 2:09 PM
To: Müjde

Selam Mujde,
Benim icin ne yapabilirsin?????
Bi dusuneyim…
Hmmmm….
Oncelikle Tepebasi Otoparkinda ayakkabi boyayan, mendil satan Baris ve Fatih`e benden selam soyleyebilirsin…
Eskiden Turkcell`de calistigimi soylersen animsarlar…
Daha da animsamadilarsa, Fatihe –kolundan calmadilarsa- takdirname aldigi icin bir saat hediye etmistim,
Ordan animsar artik!

Burdaki, yetimhanedeki cocuklar icinse, hic bir seyleri olmadigindan yapilacak her yardimin kiymeti var.
Ama nakit en faydalisi, cunku buraya bi seyler gondermek cok pahaliya mal olur.
Nakit ise benim burda onlar icin alisveris yapmama veya okul paralarini odememe faydali oldugu icin daha pratik.
Gonullu bir ogretmen/abla yanlarina gelip onlarla kalabilir ama bunun bir bedeli var.
Cunku gelen ablanin masraflari var yetimhaneye.
Senin aklinda nasil bir yardim fikri var?
Cok tesekkurler ilgin icin,


From: Müjde
Sent: 22 February 2007 15:35
To: Meltem Yasar

Selam Meltem,
Cihangir’de oturuyorum ve bu haftasonu bulurum onlari sen merak etme – en kotu ihtimal yerleri degismistir ama nasil olsa hepsi birbirini bilir ve/veya bulurlar.

Bu kadar uzaktan sanirim en hizli yapabilecegim sey maddi yardimda bulunmak. Otomatik odemeyle her ay bellirli bir para gonderiyor olmayi cok isterim.eger bana banka numarani gonderirsen bunu hemen yapabilirim. Ayrıca senin icin bir sakincasi yoksa eger, maddi yardimi olabilecek yakin arkadaslarimla da banka bilgini paylasmak isterim.

Onun disinda XXX holding’de reklam departmaninda calisiyorum. Sahip oldugumuz markalar ve / veya sattigimiz mallarla ilgili aklina birseyler gelirse buradan onu da koordine etmek icin elimden geleni yaparim.

Sevgiler

From: Meltem Yasar
Sent: Thursday, February 22, 2007 2:46 PM
To: Müjde

Yasasin!
Cihangir`i ne kadar ozledim bir bilsen!
Simirna`da saatlerce oturup gelip gecene bakmayi, Kays`de –hani cihangir parkinin yaninda, anahtarcininn karsisinda- makarna yemeyi…
Ama Veteriner Tipis`a gitmeyi ozlemedim, kedim her seferinde elimizden kaciyordu cunku
Cok saol.

Benim HSBCde hesabim var, yani ordaki hesap numarami animsiyorum.
Isim soyad: Meltem Yasar
Sube kodu xxx,
Hesap no xxxxxxxxxx
Bana ne zaman para yatirildigini bildirirsen, girer hesabima bakarim.
Elimde hala gecerli bir banka kartim var, burdan para cekebiliyorum ordaki hesabimdan .

Cok tesekkur ederim tekrar,
Daha fazla ne yapabilirim dedin ya sasirdim kaldim simdi…
Bir dusuneyim.
…..
Bana bazi emailler geliyor,
Kontaga gecelim, yapalim, edelim diye,
Sonra arkasi gelmiyor,
Ben de uzuluyorum.

Sasirttin beni,
Cok saol

Destekleyen ve destekleyecek olanlara benden sevgiler,

From: Müjde
Sent: 22 February 2007 16:15
To: Meltem Yasar
Sen sor ben sana anlatirim buralar hala biraktigin gibi...
Ben de kays’ın diger kosesindeyim xxxxxx xxxxxxxxxxx xxxxxx binanin xxxxx katinda
Kays’in hala sebzeli makarmasi cok basarili
Symirna’ya haftasonu jeep’le kahvaltı etmeye gelen “turk” turistler yuzunden daha az gider oldum ama severim mutfagini. Haftaici daha sakin oluyor .
Simdilerde leyla – ela ( doga baligin en ust kati yeni acildi) pek populer
Ama en guzel yer hala caminin dibindeki bitli kahve ve az konusan garsonlari
Az once verdigin hesaba x YTL yolladım (eskilerin x milyonu).
Mart ayından itibaren de her ayın 5. is gunu otomatik olarak hesabina x YTL (eskilerin x milyonu) sene sonuna kadar yatiyor olacak.
Bu paralar orasi icin nasil paralar bilmiyorum ve komik bir miktar para yolluyor olmak istemem eger az ise lutfen beni duzenli gonderecegim tutar konusunda uyar olur mu?
Cok iyi anliyorum bir telas arayip sorup sonra kaybolan insanlar hakkindaki hisselerini. Ben de cok yasiyorum onlara da kizmamak lazim.
İyilik yapmak yada destek olmak insanlarin hep istedigi sadece surekli yapmayi istemedigi / yapamadigi bir sey sanirim
Aklina birseyler gelirse yapabilecegim mutlaka haber ver.
Yarin hesabina bak YKB’den sana gonderdigim para yatmamis olursa da haber ver olur mu ?
Sevgiler

From: Meltem Yasar
Sent: Thursday, February 22, 2007 3:24 PM
To: Müjde

Mujde,
Ben agliyorum su an…
Cok tesekkur ederim…

From: Müjde
Sent: 22 February 2007 16:39
To: Meltem Yasar

Umarim bir yudum nefes verebilmisimdir...
Hem sana hem dokunduklarina...
Sen de secilmis bir insansin
Sen de baskasin...

From: Meltem Yasar
Sent: Friday, February 23, 2007 9:40 AM
To: Müjde
Mujde!
-hem ismin, hem de iyi haber vermek icin iyi bir baslangic oldu -
Para hesabima yatmis!
Cok cok cok ama cok fazla tesekkur ediyorum…
Sana gonderdigin paranin kimlere gittigine dair fotograflar gonderecegim az sonra…
-------------------------------

Gonderdim fotograflari, Mujde de kendi fotografini gonderdi. O fotografi cocuklara goturecegim ve Mujde Ablalariyla tanistiracagim.

Mujde`ye bir kez daha sonsuz sevgiler ve tesekkurler…

2 comments:

Basak said...

Sevgili Meltem,

Ben de blogunu ne zamandir okuyorum, cok seviyorum. Ben de Londra'da calisiyorum.Esimle 1-2 sene icinde 1 sene izin alip gonullu organizasyonlarda calismak istiyoruz. Kimbilir belki Uganda'ya geliriz. Yaptiklarini hayranlikla ve sevgiyle izliyorum. Insallah biz de senin gibi ihtiyaci olanlarin yaninda olup direk yardim edebiliriz.

Ben de Mujde gibi her ay belli bi miktar gonderip yetimhaneye yardim etmek istiyorum. Bana kisisel mail adresini ve banka no'nu verirsen cok sevinirim. Bunlari beyazay@hotmail.com'a yazabilirsin.

Beni ve kardesimi biraz daha tanimak icin blogumuza bakabilirsin: www.foodiesinlondon.blogspot.com

Cok Sevgiler,

BASAK

imago said...

Merhaba,

Barış Abi'nin blogunu okurken bir anda kendimi burada buldum. Müjde'yle sizin maillerinizi okuyunca inanın sizin kadar duygulandım. Şu an üniversite öğrencisiyim, keşke imkanım olsaydı da ben de yardımda bulunabilseydim. Sizin gibi kişilerin bazı şeyleri göze alıp harekete geçebildiklerini görmek, kendi hayallerimi gerçekleştirebilmem için cesaret veriyor. Önümüze konan sıradan hayatlardan sıyrılıp hayatımıza kendi istediğimiz şekilde yön verebilmek.. Bunu başarmış insanlara şahit oldukça sanki o kişi benmişçesine seviniyorum. Umarım herşey gönlünüzce olur.

Uganda'ya sevgiler,

Serkan