Friday, February 02, 2007

Hep 4cekerde mi safari yapcaz


Kidepo`da son gunun sabahi bir tane rancer ayarladik yanimiza, yuruyerek safari yapcaz. Rancerin omuzundaki silahta fisek surulu, hazir bekliyor bir yerden bir sey cikarsa diye. Basladi dun gece kamp atesi basinda otururken cok yakindan bir aslan kukremesi duydular diye bir anda kendilerini dogal parkin mutfagina kilitlemeye kalkan grubun hikayesini anlatmaya... Pek keyifli, `cok korktular, yanlarinda yuruyup once tuvalete, sonra da odalarina goturduk` diye anlatiyor. E akilli bucur, ben de aralarindaydim deyince hafiften bir geniz temizleme hareketiyle ciddiyete ani donusle yolumuza koyulduk.

Manzara nefes kesiyor. Karsidaki tepe Sudan siniri. Ama ben aslinda fotografta ona bakmiyorum. Onumuzde 2500 adetlik bir buffalo surusu var. Kokumuzu alip kacmasinlar diye bekliyoruz ruzgarin yonune gore yer degistirerek. Ama nafile, koca suru bir yerden kokumuzu alip haldir haldir dogal parki sallayarak yavas yavas yok oldu...
Sirtim donuk foto: Nina Wessel

No comments: