Wednesday, January 31, 2007

Yine eller cenede ayni dusunceli gozler...


Queen elizabeth dogal parkinda bir balikci koyune gittim. Koyun tamami pesimde bu kez... Turistler dogal parka gelip aslan sirtlan pesinde kosmaktan koylere pek gitmiyorlar. Koyun muhtari mi diyeyim nedir bir adam geldi. Dikti gozunu bana bakiyor, ben yine cocuklu koyun kavalcisi gibi pesimde 20 cocukla geziniyorum... Muhtar yanimdaki Ugandali arkadasima gidip bi seyler fisildadi. O da bana geldi dedi ki `Meltem, bu muhtar senin saclarini cok begenmis.` Allah allahhhh... Dedim ki `Gelsin, ellesin. Kesip de kemerine sus yapcak degil ya Kizilderililer gibi.` Muhtar utanarak geldi, butun koy bize bakiyor. Saclarimi tuttu, soyle bi elinde gezdirdi. Gozleri yerinden firladi saskinliktan. Butun koy gulmekten yerlerde. Bu cocuk haric. O elleri cenesinde boylece bakakaldi...

No comments: