Friday, January 12, 2007

Yanar doner bi evlenme ve tanisma yildonumu


Ertesi gun ise gittim, ama safariden ve bir onceki gece gec yatmaktan dolayi dokuluyorum. Ustelik bugun Bilent`le Songul`un tanisma ve evlenme yildonumleri. Ben aslinda onlara acaip bir program yapmistim, ama ben katilamayacaktim. Onlar da bi guzel, bi garip romantizm yasayacaklardi. Plan suydu: Queen Elizabeth Dogal Parkindan donerken ben onlari Fort Portalda birakcaktim, geceyi maymun populasyonunun en yogun oldugu dogal park olan Kibale`de birakcaktim, butun gece maymunlarin cigliklarini dinleyerek uyuyayacaklardi. Ertesi gun erkenden sempanze trekking yapacak, onlarin hayatini cok yakindan izleme imkani olacakti. Aksamina ise krater golleri arasinda muhtesem bir lodge`da, gol kenarinda cok romantik bir aksam yemegi yieceklerdi. Ama ben zaten ilk bulusmalarini da ani baskinimla bozdugum, beraberliklerinin pek cok asamasina yakindan sahit oldugum icin `ayri gayri yapmayalim, hep beraber kutlayalim iste` dediler.

Gunduz Barış beni aradi, aksama Songullere bi surpriz bi seyler hazirlasak diye. Ama benim isim nasil basimi asmis. `Barışcim, sen hazirla, yalniz kirmizi gul almayi da unutma` deyip butun sorumlulugu Braış`a yuklemis oldum.

Aksam arkadaslar bir kutlama icin hazirlaniyor ama nerde nasil olcak pek bi sey bildikleri yok. Barış`dan sms geldi, `aciktim ben, gelsenize artik yahu` diye. Restoranta gittik. Barış tapanyaki masasinin birini bize kapatmis. Yanar donerli alevleri tavana yukselen yemekler yedik. Ictik, yedik, eglendik, duygulandik, agladik, ama en cok ictik galiba ki ben gecenin kalan kisimlarini hayalle meyal arasi animsiyorum.

Ama ertesi gun herkese sordum, eglenmisiz, orasi kesin!

No comments: