Wednesday, January 17, 2007

Turk ninjalar Jinja`da: Nil nehrinin dogdugu yer!

Arkadaslarimin gitmesine bi gun kala panik icerisinde isyerinden izin aldim... Son gunumuz biraz dolu. Once Jinja`ya gittik. Atvlere binip koylerin icinde turlar attik. Bi ilkokulun onune geldik, acik bir meydan boyle yemyesil goz alabildigine... Orda delirdik biraz. Ben abartip Atv`me 7 cocuk bindirdim, kaplumbaga suratinde yol aldik biraz.
Sonra iste bu gordugunuz yerde mola yaptik.

Jinja dunyanin en keyifli raftinglerinin yapildigi yerlerden biri. Rapidlerin adini soylesem anlasilir zaten: Big Brother, the Bad Place, G point... Jinja`nin bu en keyifli 5 grade rapidlerinin bulundugu yere baraj yapilacak. Yani bir 6-7 yil icinde bu rapidlerin hic biri kalmayacak. Icim sizliyor ama elektriksizlikten hastanede neler cekildigini de gordum. Bilemiyorum ki...

No comments: