Wednesday, January 17, 2007

Jinja hatirasi


11 comments:

Anonymous said...

merhaba
ilk kez böyle bir konuya eğilmekle aslında Meltem Hanıma ulaşmaya çalışıyorum.Uganda hakkında yeni yeni bilgi sahibi oluyorum Ugandalı bir arkadaşım sayesinde.Onun için birşeyler yapmak istiyorum.Bana yol gösterirseniz sevinirim.Meltem Hanımı tebrik ediyorum:)Orda olduğunuzu bilmek güzel birilerinin orda olması bir umut...

Gorillas in the mist said...

merhaba,
email adresini verirsen, ne yapabilecegin konusunda iletisim kurariz.
tesekkurler,
meltem

Anonymous said...

Merhaba Meltem Hanım
cevabınızı dört gözle bekliyordum:)
mil adresim hanifeturkyilmaz@yahoo.com
bana mail atarsanız bende arkadaşımla ilgili bilgileri size verebilirim ve tabi sizi yormazsam daha çok şey öğrenebilirim. bir devlet memuru bir öğretmenolarak çok bir şey yapabilir miyim bilmiyorum ama...
çok teşekkür ederim:)

Nez said...

Yeni yazilari bekliyoruz, yeni yazilari bekliyoruz...

Anonymous said...

kusurumu bağışlayın böyle bir adresi keşfetmenin heyecanıyla kendi derdime daldım.belki yeterli cesareti belki de yeterli imkanı olmadığından yapamamış pek çok insanın hayalini gerçekleştirmişsiniz.size özenmemek yerinizde olmayı istememek inanın çok zor...iyi niyetimiz ve eşşsiz çabalrınıza birşeyler ekleyebilmek -ki umarım becerebilirim-beni fazlasıyla mutlu edecek.yalnız mail adresimi iletişim kurmak amacıyla size özel gönderdiğimi düşünmüştüm...tekrar teşekkürler:)kolaylıklar...

vildan said...

Merhaba,
Yazılarınızı bende heyecanla takip ediyorum.Çocukların o guzel gozlerindeki gulumseme için,çorbada tuzum olsun isterim.. Paylaştıgınız icin tesekkurler..
(vgozoglı@gmail.com)

Anonymous said...

sevgili meltem,
gazeteler ve bilumum olanlardan bayildikca gelip blogunu okuyorum.bu dunyada hala iyi neseli umutlu insanlarin kaldigini goruyorum.gusel oluyo...
aylin

Anonymous said...

mucizemiz@gmail.com adresine mail atabilir misiniz? yardimlarla ilgili..

Anonymous said...

Meltem Hanım maillerinizi bekliyoruz....

Meltem said...

hangi adrese email bekliyorsunuz? meltem

Anonymous said...

Meltem Hanım yorumların içinde 3 farklı mail adresi var .sizinle iletişim kurmak için...
teşekkürler