Wednesday, January 31, 2007

Gittiler, aglattilar, yazdilar aglattilar...


Gittiler... Icimi burkula burkula havaalanina goturdum onlari...
Gittiler de gitmeleri yetmezmis gibi aglamama, bir de aglatan email attilar...
Aha budur o email de...

From: songul kabil
Sent: 01 November 2006 13:59
To: Meltem Yasar (is)
Cc: bülent kabil
Subject: Special Thanks

Sevgili Arkadasim, Sekerim, Guzelim,

Uganda'ya gezmek icin gitmekle,
Uganda'ya tekrar is kurmak icin gitmekle,
Uganda'da bir iste calismaya karar verip orada bir muddet kalmakla, ne iyi etmissin...
Bu sayede babama dua ederek, ozlemle karisik meraklarimizi gidermek icin Uganda'nin yollari kirmizi topraktan dedik, vardik, geldik..
ne iyi ettik...
Seni gorduk,
senin keyfinin yerinde oldugunu anladik,
mutlu olduk.....
senin o guzel arkadaslarinla tanistik, hatta bayramlastik,
senin o guzel sahane programinla safari mafari niyetine cevizli kuru kayisi tadinda bilumum hayvanlari gorduk,
Hayatimizda ilk defa golde balik avladik,
evlenmekle bir kere daha iyi yaptigimizi anladik,
tek haneli sayida olmasi gereken guller aldik...
Uganda biberiyle dolmalar yaptik, afiyetle yedik, Eko'yu da unutmadik,
ne iyi ettik....
Kadin sofor muamelesi yapilsa da,
enistenle bir olup beni ekarte edip hiz yapsaniz da,
bi atv turu attirip, koyleri dolasip, akan nehri gorup nil nehri kaynagini gormus gibi yapip, ...
guzel guzel fotolar cekerek,
ne iyi yaptik...
Camura bata cika, arabayi tamir ede ede yetimhanenin yollari camurden deyip,
ayakkabilar bahane, gercekten sevgimizi vererek onlarin sisterlari, brotherlari olmayi hak edisinle, hak edisimizle,hak edenlerle birlik olup, ne iyi ettik...
ne iyi ettik Uganda'ya senin yanina gelmekle beeeee...

iste bunlar yuzunden cok tesekkurler canim arkadasim...

Song
The emekli bagyaan is very happy..

2 comments:

Anonymous said...

Ay ama ben de fena oldum simdi.eline saglik songun da buraya koyan ellerine de..operim coook-nilgun

Anonymous said...

Bugune kadar bircok yere tatile, gezip, gormeye gittim..Bircok fotolarim, videolarim olmustu...ve de kendimle beraber getirdigim anilarim...ıvır zıvır seyler bir de..Hepsine arasira bakar gulumserim hala..Ama bugune kadar hic bir tatilim, ziyaretim kaleme alınmamisti..Hele hele bircok kisinin okuyacagi guzel bir hikayeye hiç donusmemisti.Kalemi kuvvetli,ozel arkadasim benim, Meltem'im...Yaptin yapacagini yine..Beni hep gulumsettin..Sen de hep gul emi:))))))))