Friday, December 15, 2006

Ishasha`dan goruntuler



undefined

1 comment:

murat çiçekli said...

Merhaba.. Uganda ile bunca yazıyı okuduktan sonra nette, nerdeyse gitmiş kadar oldum. Aslında oralar hakkında bildiklerim sanırım diğerlerinden fazla. Gitmeyen biri olarak yani. Nerden geliyor bu ilgi alaka? Babamdan sağolsun. Ben henüz 6-7 yaşımdayken afrikaya gitti. Önce kenya daha sonra tanzanya ve şu anda uganda da. Gideli 22-23 yıl oldu sanırım. Ve hiç dönmedi. Sanıyorum bu ülkeler arasında geçiş yapmak çok fazla prosedürü gerektirmiyor. İşin bizim ailemiz olarak trajik yanından çok, babamla sağlıklı bir iletişim kuramamamız gibi bir durum da söz konusu. Mesela arada bir ilettiği numaralar, hangi dilde olduğunu bilmediğim bir telesekreter muhabbeti ile son buluyor. Yerel dillerden biri sanıyorum.
Aslında benim merak ettiğim, hatta sizin de orada bulunmanız nedeni ile belki yardımcı olabileceğiniz bir şeyi öğrenmek istiyorum. Ben babama ulaşamıyorum, bu konuda bilgi alabileceğim, konsolosluk ya da bir resmi kurum varmı? Ugandada konsolosluğumuz yok, nairobideki ilgilenirmi acaba, ya da ne yapmalı.? ben bu sayfayı turafrika.com dan aldım. kendimce öğrenebildiğim bilgileri toplamaya çalışıyorum. Eğer imkanınız olurda birşeyler yazabilirseniz,mail adresim muratcicekli24@hotmail.com , hoşcakalın..