Wednesday, November 15, 2006

Yol manzaralari

Bilent, Amos –rehberimiz- ve ben Afrika damasini bir hanim Afrikalinin karninda oynarken…






Bir Uganda klasigi: Matoke tasiyan bi abimiz... (Motake patates gibi yenilen bir muz cinsi. tum ulke bununla karnini doyurun gunde 3 ogun bundan yiyor. Tadi bi seye benzeniyor. Acimsi bi sey. 7 kilo aldiktan sonra matoke yemegi biraktim. 7 kilonun da 4u gitti, 3 ile cebellesip duruyoruz)






Yol uzerindeki koylerde 2 dakika mola verince boyle oluyor...

5 comments:

Anonymous said...

ben simdi bu son yazıları 20 kere daha okur okur hatmeder dayanamayıp moralim bozuk oldugu zamanlar tekrar okur ancak karnımdaki mi desem kalbimdeki mi desem düğümü çözemem. çok ama çok öperim

Anonymous said...

eh kim olduğumu yaziim tabe: nili

Berceste said...

Yazilarini buyuk bir keyifle okuyorum, yeniden fotograflara kavusmak odulu oldu :) Enerjin hic tukenmesin, sevgiler...

nikto said...

Kızım bir ara istanbulda görmüşler seni ne kadar doğru ?

"aklım fikrim gezmekte"
www.geziyorum.net

Cuzo said...

Meltem orada senin renginde koyulaşmış. Bakıyorum bakıyorum yerlilerin arasında seni seçmekta baya zorlandım :)