Tuesday, November 14, 2006

Songul-Bilent Uganda turu oncesi emaillerden secmeler

Songul Meltem`e der ki:

Sevgili Meltoscum,

Dun aksamki heyecanli tilifon konusmamiza istinaden biz Uganda'ya gelmeye talibiz. Acentayla da konustuk. Rzv tamam. 5 ekimde biletleri alacagiz...
Uganda uzmani olarak sorularim soyle;
……….
(gidilecek yer Uganda olunca sorularin sonu gelmiyo tabii ki, o yuzden onlari atliyorum)

Meltem Songul`u yanitlar:
Songcugum,
1-Vizeyi bayagi pasaportunu gosterip gecerken aliyorsun, 30 usd adam basi
2- Bi kez sen bana durumunu soyle de rafting yaptirayim mi atv ile koylerde tur attirayim mi costurayim kosturayim mi ona bakayim.
3-Yanina uyku tulumu ve cadirini al da gel de kalacak yer sorunu kalmasin.
Tur programi icin ayrica email atcam.
4-Usd alsan yanina yeter. Ama 2000 yilindan eski usd getirme, almiyorlar.
5- Bankamatikten para sadece Kampala`da –baskent- cekebilirsin.
O yuzden yaninda para ile gel. Ama dedigim gibi mecbur kalirsan atmden para cekeriz.
En olmadi ben varim lan burda kapi gibi.
6- Gelmeden iki hafta once baslamak uzere Lariam denen bi sitma hapi var, ondan almaniz lazim haftada bi kere. Adam basi 5 hap alin. 5 hafta boyunca 1 tane icmeniz gerekiyor.
6-Bana getirebileceginiz seyleri bi dusuneyim ben. (Songul tarhana, sucuk getireyim diyor bu arada)

O kadar mutlu ettiniz ki beni anlatamam.
Cok fena operim.
Yaba daba duuuuuuuu!!!!!!!!!!

-hani bu emaili bu sekilde oldugu gibi koydum ki gelmek isteyen olursa baska, okuyup faydalansin diye -

Songul diyor ki:
`Bu arada rafting yapildigi zaman benim ic organlarim bile donuyor. Cok usuyom yani...Orada simdi havalar nasil? Su sicakligi felan? Ay cok yoruldum bugun. Bilahire sana ayrica hergun sorulu ve cevapli mailler atacagim.Acele cevap kestane kebap.`

Gercekten de her gun sorulu cevapli emaillesmeye devam ediyoruz.

Ben diyorum ki ona:
`Burda havalar 30 derece, usumezsin, ben sana sarilirim usursen 
Nilin kaynaginda sarila sarila rafting yapariz…`

Songul programi anlamis mi diye email atiyo:

Meltosum,
Bizim anladigimiz, hesapladigimiz ve tur icin ayiracagimiz butce ve yapmak istedigimiz program asagida;
Quin Elizabeth Parki gidis gelis
Kampala'ladaki sempanze adasi ziyaret
Hafta sonu Ninja`ya atv turu OR rafting hangisini istersek (hafta sonu seninle beraber)
ve diger senin oralarda organize edecegin aktiviteler (yetimhane ziyareti vb, serbest dolasim, dinlenme, carsi ziyareti)
Durum budur. Sanirim yanlis anlasilma yoktur.
Biz de Bilent enistenle cok ama cok heyecanliyiz. Herkes bizim kafayi yedigimizi dusunerek, tek parca donmemizi istiyor...
Bu arada sen bizi karsilican di mi ? (Abuk soru diceksin ama teyit edeyim dedim yavru) Entebbe'de-havaalaninin oldugu sehir- baska tanidik yok da ondan ehi ehi..
Optuk...
Song & Bilent

Ben de yanitliyorum:
`Dogru anlamisin…
Ninja disinda…
O ninja degil Jinja olcak.
Ninja uzak dogu savascisi demek ya hani

Son emaillerden secmeler:
-Songulun Istanbul`dan ne istersin emailine yanit olarak-

Songulum,
Cadira ihtiyacimiz kalmadi.
Sadece uyku tulumu getirin yeter.
Ben rezervasyonlari neyin yaptim…
Cumartesi sabahi bizi burdan ayarladigim bir rehber vs vs vs…-tur program ozeti-

Senden istediklerim sunlar:
1- benim uyku tulumu
2- allik –inanmiycaksin ama burda allik falan bulamiyorum…
Maybeline vs allah ne verdiyse soyle benim tenimde gorunecek kadar koyusundan bir seftali tonlari, bi kahvemsi gibi ne bilim her seyle kullanilacak 2-3 tane allik alir misin bana?
3-bir de burda cok degerli bi buyugume hediye etmek uzere uzerinde turk bayragi gibi ay yildiz olan seramik tabaklar var ya duvara asmak icin bi onlarin soyle bir karistan daha buyuk boyundan bi tane rica ediyorum. Beyoglunda Galatasaray lisesinin karsisinda Anzavur pasajinda boy boy cesit cesit var. Ama senin gozune kestirdigin daha alengirli bi seyler varsa bana bi sms cekersen ordan ben sana hemen yanit veriririm.
4- bi tane DKNY Be Delicious rica ediyorum.
5- Evimden Zeki Murenin Kahir Mektubu CDsini alirsan cok sevinirim.
6- Bir de Muge bana Yigit Ozgurun kitaplarini gondercekti.
7- Bir de, bir de Cem Yilmazin gosterilerinin dinlemek icin olan CDleri vardi sahte mahte calisanindan bulup bana getirir misin?
Varsa boyle komik baska –hani tombul bi adam vardi ya nisantasini anlatan bi dizide oynuyordu, onun da boyle dinlemek icin olan CDsi varsa, bana bu getirsen-
8- Spor yaparken gaza gelmek icin de Fat Boy Slim`in CDleri gerek yawru…

Ama sen bana dersen ki ben valizi cok doldurmadim, o zaman daha siralarim yane…

Bi de dedigim gibi havlu mavlu her sey var bende,
Senin ozellikle pimpiriklik yapip da cok esya getirmene gerek yok.
Burasi gunduz 35 derece, aksam usuyoruz 25 dereceye dusunce 
O kadar yani  
Bi de zaten camasircim, temizlikcim var,
Herseyinizi yikayip utuleyip oyle geri gonderir kendisi…

Acaip heyecanliyim gelceksiniz diye…
Kafayi yiyorum anliycaaniz…

Hadi bre,
Gelin artik…


Veeeee 20 Ekim gelir catar… Ben de `Entebbe`nin yollari b**tan, sen cikardin beni beni bastan` diyerek yola cikarim elimde bir demet pembe gul, arabanin arkasi papaya, passion fruit, matunda, mapera vs vs hep bahsettigim Uganda`nin acaip meyveleri ile dolu bi yanar doner meyve tabagi ;)

1 comment:

Anonymous said...

Ben bu muhabbete koptum yaf.coşageldim gelmez olaydım. Bende düşüniim biraz hı?
dodo