Tuesday, November 14, 2006

Dost dost diye…


Gecenlerde biraz icim darlandi, dost dost diye nicesine sarildiklarimdan bi kacina bi email gonderdim. `Ahhh` dedim, `burasi guzel hos da keske burda olsaydiniz!` Huyumdur, dert yanmayi sevmem ama azcik darlandim da yaziverdim.
`Ohhhh` dedim bu sefer de, `icim rahatladi`… Sanki bi kuyudan asagi `Midas`in kulaklari, essek kulaklari` diye fisildadim da rahatladim…
Eeee, fisildadim ama ne arayan var ne soran. Ne de emailime yanit yazan…
`Offfff` dedim bi de… `Boyle dostlarin olursa, dusmana hic ihtiyacin yok senin, Meltem`
Aradan 3 gun gecti, aksam bi arkadasimla evin bahcesinde oturduk. Hem kopeklerimle oynuyoruz, hem de ufak ufak demleniyoruz kirmizi sarapla. Ben de ona dert yaniyorum boyle boyle oldu da kimse takmadi beni diye. Ileri geri konusuyorum. O sirada telefonum caldi, ama bi garip caldi. Uzun suredir calmadigi gibi caldi
Lenny Kravitz`den `I belong to you`yu ringtone olarak benim kizlar grubu icin tanimlamistim. Bangir bangir bagiriyo Lenny Kravitz telefonumdan…
Songul ariyor. Hani Midas`in kulaklari emailime yanit bile vermeyen Songul... -yukarda fotoda gordugunuz hamfendi songul-`Biletleri ayirttik, 20-28 Ekim arasi bi isin yoksa oturmaya gelcez` Kulaklarima inanamadim. Allaaahhhh!!!! Ayaklarim yere basmiyo sevincten… `Gelin ulen` dedim, `Ne isim olcak? Isim gucum sizsiniz!`

Tabii basladim plan program yapmaya. 2 gun de izin aldim burda olacaklari hafta `bizim memlekette kurban bayrami o gunler` diye.

Heyecan dorukta.

Once gelir gelmez bi dag bayir gostereyim dedim. Queen Elizabeth Parkina gidelim de aslani agacin tepesinde, su aygirini odasinin kapisinda, fili arabamizin yolunu keserken gorsun arkadaslarim. Sonra Entebbe`deki Ngamba adasinda sempanzeler nasil yasar bi ona baksinlar. Sonra bi yetimhane var, daha once bahsetmistim, devletten veya hic bi yardim kurumundan destek almayan, oraya gidelim. Sonra bi gun de Jinja`ya gidip koylerin arasinda ATVlerle fink atalim. Olur mu olur. Anlastik… Gelcekler!

No comments: