Tuesday, October 31, 2006

Saolasin Haberci Ozhan!



Dun Haberci`den -Coskun Aral`in habercilerinden - Ozhan bi email atmis nasilsin diye... Ben de dedim ki `bloguma fotograf yukleyemiyorum diye yazasim kacti. naapsam ki?` O dedi ki `soyle yap` ben dedim ki `yaptim, olmadi`. O dedi ki ` peki bi de boyle yap` ben dedim ki ` yapamiyorum`. Sonunda verdim ona user id ve sifremi, bi de gonderdim Uganda`li Umit Karan`in fotosunu, tak diye yapti!
Neyse, dokme suyle degirmen donmez deyip Ozhan`la bi suru email sonrasi ben de iste bu fotoyu koymayi becerdim...

Artik tekrar bloga yazmaya devam edecegim!

Fotograftakiler Selyo ve Eric!
Selyo -kirmizi tshirtlu- Milliyet gazetesindeki fotografta kucagimda oturan cocuk, gazeteyi gosterdimona ama bi sey anlamadi. Eric ise yetim, annesi Kenya`da kaybolmus, babasini taniyan yok. Hep yalinayak, hep baldiri ciplak ama dort ceker bi cocuk... Dik yokuslardan asagi hic dusmeden kosusunu bi gorseniz anlarsiniz dort ceker demekle ne kastettigimi... Pek de romantiktir yasina basina bakmadan. Agzini acti mi `I love you Muzungu` der 30 bin kez...

No comments: