Wednesday, November 02, 2005

Bütün kızlar toplandık toplandık toplaannddıkkkk!!!! Lay lay lommmm!!!

Emeliacıktan bi sms geliverdi. “Cumartesi akşamı kızlar toplantısı yapmak istiyorum. Şurdan –Ggaba Caddesinden- sağa sap, burdan –Munyonyo Caddesinden- sola dön, Moz’un galerisini geç ama camiiyi geçme, yeşil kapıdan gir. İçki getir, çikolata getir, gerisini merak etme” diye…Amaannnnn, ne sevindim kız toplantısı olayına girdik diye. Evi bulduktan sonra Birleşmiş Milletler toplantısına katılmış gibi bi durum oldu. Pearl – Sudanlı bi bankacı-, Emelia – Ingiliz yazar-, Sylvia – eski Uganda güzeli, yeni dizaynır-, Katie –oyuncu-, ben –Türk Safarici, Sürüdürülebilir Turizmci-, Sophie – İngiliz Secret Gardenci, güzel bi kafemsi bi huzur almaya gelinen bi yer-
(Sürdürülebilir turizmin ne olduğu başka bi blogun konusu olsun şimdilik, olur mu?)

Aaaaaa… Karı kısmı heryerde aynıymış yaw! United Colors of Benetton’da bile çan çan çan çon çon çon… Benimki bana bunu yaptı, seninki sana niye böyle yapıyo falan filandan girdik. Sonra çok daha güzel yerlere gitti ama muhabbet. Buluşup Mullholland Drive’ı izleyip anlamaya çalışmak üzere sözleştik. Sinema eğitimli biriyle de bu filmi anlamazsam artık ben de iki foto ve bi ikametgah ilmuhabiri ile “Mullholand Drive’ı Anlamayanlar Derneği”ne üye olcam 

Yemekler köz üzerinde –böyle yuvarlak yuvarlak teneke kutular içindeki ateşte- pişti. Pek güzel oldu. Mumlar, tütsüler bitti, ama biz şarabın dibine vurmak için uğraştık en sona kalan son 4 hatun olarak. Bi ara yamuk yumuk sessiz sinema bile oynadık…

Bu gece gerçekten iyi geldi bana.
Top top Mehtop’um,
Kaşık Surat Ranam,
Cilveli Sarışınım Nilgün,
Oynak Küsmük Songül’üm,
Yumul Yumul Burcu’m,
Şahane Şelale Hanımım,
Seksi Primat Aytuğ’um,
Müsekkin Esra’m…
Kimse sizin yeriniz tutamaz… Tırnağınız, parmağınız, saçınızın teli olamaz… Sakın ha! Aklınızdan bile geçmesin…Sadece ve sadece sizin özleminizden gelir gelmez bi kız grubu oluşturdum burda!
Hepinizi hasretle öperim, koklarım, kucaklarım! -Şelale’yi ihmal etmiyorsunuz di mi? ;p –

12 comments:

Burcu said...

Kısır da yeseydiniz keşke otururken!!! 23 Nisan larda olur ya hani yumultam, her milletten cocuklari evine alir yerli halk, o geldi aklima.

Buarada amsterdam in unlu mamulleri pek bir begenildi ve duty free den ne alindi? "Wild Africaaaaaaaaaaa :)" (adini yanlis hatirlama ihtimalim yuzde 1500) Ha haaa set up ayni degil ama bulasikligin hemen yaninda, mercimeklerin sol tarafinda seksi kiyafetleriyle duruyor şişem :) icerken bir tane de senin icin icicem her seferinde sistaaaaaaaaaaaa :P

nilly said...

melteeeeemm,
helal olsun sana yavrum..sen gittin gideli daha biz ekipçek beyaz turkler ve sayın milletvekilleri olaraktan toplaşamadık yaa..yuuuhh!!!!!

Anonymous said...

Tüm blogu bir gezi kitabı okur gibi bir solukta okudum, oradaki şartlarınız nelerdir bilmiyorum ama n'olur daha sık yazın bize oralardan. Hayallerinizi değil, asıl şimdi gerçek hayatınızı yaşıyorsunuz bence, eşimle para biriktirmeye başladık, bir an önce oralarda görüşmek dileğiyle...

leothemaster said...
This comment has been removed by a blog administrator.
leothemaster said...
This comment has been removed by a blog administrator.
leothemaster said...
This comment has been removed by a blog administrator.
leothemaster said...

merhaba,

inanılmaz güzel bir blog sitenizin adresini cyber haberci, özhan'dan aldımve sizi kendi web space'ime haber yaptım...

umarım beğenirsiniz.

ayrıca www.turkoscars.net te en iyi MSN spaces'leri seçiyorum.

Leo

http://spaces.msn.com/members/leothemaster/

MSN: turkoscars@hotmail.com
mail:leothemaster@gmail.com

olive said...

Bende merak ediyorum nerelerdesiniz ? Sürdürülebilir turizmde kaybolmayın sakın..Fotograf ve yazılarınızı bekliyoruz..

sunthing said...

Yazmaya devam etsen keşke...

CRAZYEMRE said...

SELAM FEVKALADENİN FEVKİ
TANIŞMAK İSTERDİM SİZLE
SİTEMDE REKLAMINIZ YAPILICAK
BU MSN ADRESİM:
simply_private@hotmail.com

bye

aysun said...

merhaba,
yazilarinizi zevkle takip ediyorum.biz 15 kisislik grupla kampalaya geliyoruz 26 ocakta.ben sizden cesaret aliyorum,bana onerileriniz olurmu alisildik bir yer olmadigi icin fazla danisacak kisi yok ben size guveniyorum bu konuda birazcik.sevgiler Aysun

aysun said...

merhaba,
yazilarinizi zevkle takip ediyorum.biz 15 kisislik grupla kampalaya geliyoruz 26 ocakta.ben sizden cesaret aliyorum,bana onerileriniz olurmu alisildik bir yer olmadigi icin fazla danisacak kisi yok ben size guveniyorum bu konuda birazcik.eger sizden yakin zamanda bir mail alabilirsem cok sevinecegim.
sevgiler Aysun
aysun@hotelrosystudios.com