Thursday, October 20, 2005

Gidiyorum demiştim ya!!! Gittim!

Sonunda gittim!!! Yine olaylı bir uçak yolculuğundan sonra Kenya'ya 8 Ekim sabahının köründe ulaştım.
Yolculukta öncesinde ekstra bagaj tartışmaları, uçuş sırasında karındeşen çocukları olan bi kadının üzerime 1 koca bardak kırmızı şarap dökmesi sonunda don-battaniye uçakta oturuşum, yan koltukta air conditioner esintisiyle kurutmaya çalıştığım güzelce çitilenmiş pantolonum....

Amaaannnnn... Neyse, Kenyaya vardım işte. Yandaki fotograf herhangi bir akşamda herhangi bir Naorobi sokağındaki dolmuşların disko topu gibi ışıl ışıl ve bangır bangır müzik dolaştıklarının resmidir!!! Dolmuş muavinleri bizimkilerden daha atletik ve daha babun oldukları için sirkte maymun seyreder gibi hissediyor insan!

Ahanda yandaki arkadaşın salyalı ağzına elimi sokarken her seferinde dili bileğime kadar dolanıp hüüppppp diye içine çekecek gibi geldiğinden birbirimize alışmamız biraz zaman aldı :)

Pazar sabahı -9 Ekim- Ugandaya geçmek üzere 12 saatlik gündüz gözüyle ekvatoru enlemesine geçecek bi otobüs yolculuğu sonrasında Uganda'ya - Kampala- ulaştım. Yolculuk tabii ki daha uzun -17 saat- sürdü. Çünkü Nakuru Gölü Doğal Parkının yanında otobüs bozuldu. Ve bir daha çalışmadı. Çalışan bi tanesinin gelmesini beklemek zorunda kaldık ama bu arada belki bi çita bi leopar görürüz, ikisi de efendi utangaç sevdiğimiz hayvanlardır bi şey yapmazlar diye doğal parka girdik ama kısmet deilmiş :(