Wednesday, August 10, 2005

Hayatımın en hakedilen akşam yemeği :)


O akşam yemeği hayatımda en çok hakettiğim akşam yemeği oldu. Kamptaki görevli çocuklar hemen ultramodern duş-kovayı doldurup yemeği hazırladılar. Saçlarım kurusun diye bir küpün içine köz doldurup yanıma koydular. Arnold’la Nil marka biramızı içerken yüzümde hiç silinmeyen bir gülümseme olduğu farkettim. İçimi dolduran huzur ve mutluluğun, içine başka hiç bir hissin giremeyeceği kadar Bwindi (impenetrable) olduğu farkettim…
Bacaklarımın ağrısından uyuyamadım bütün gece, çünkü ayak parmaklarım ve özellikle tırnaklarıma yakın yerleri kızarıp şişmişti. Ağrıdan uyuyamıyordum, ama kendimi hep gülümserken yakalıyordum. Gece, yarı uyku, çoğu ağrı, ama hep gülümsemeyle geçti.
Yanda ultra modern ay üssü alfa çardaklı çadırım ve ben!!!!

No comments: