Thursday, August 11, 2005

Bir adım atıyorum, Güney yarıküredeyim...Bir adım atıyorum, Kuzey yarıküredeyim...


Hazırlanıp yola çıktık. Yine yoldaki satıcılardan meyve, matoke, kasava, közde mısır alarak ve bir ara Ekvator çizgisinin üzerinde de durduktan sonra, gece geç saatte Kampala’ya döndük. Yol boyunca, Arnold'un başının etini yemeye devam ettim ama... Ekvator noktasında gündüz olmak, davul yapan yerlileri görmek istiyordum. Sonsuz Bunyonyi gölü ve pigme macerası yüzünden gece yarılarına kadar zifir karanlık yollarda toz yuttuk...
Bana da kala kala bu yarısı yanmış fotograf kaldı :)

3 comments:

pinguar said...

Tanrım!

Şu kuzey- güney yarım küre olayı harika birşey olmalı!

Açıkçası çok imrendim size :)

Anonymous said...

bende sandim bitaraf gece bi taraf gunduz,megerse fotonun yarisi yanmis,eheh,bu nasil gezme tozma,afrika nerden akliniza geldi,cok cok cok ilginc.daha cok resim ve yazilar bekliyoruz,iyi sanslaar

Kadrajdaki Yabancı said...

hayatınızı anlamlı kılmayı bilen insanlara imrenmemek elde değil. takipteyiz efem. saygılar.